divendres, 7 d’agost del 2009

Primera Setmana al TEC superada

Ja hem passat la primera setmana d'orientació i la veritat és que no em puc pas queixar! som uns 500 i pocs internacionals de més de 70 països diferents i amb actes cada dos per tres ens mantenien a tots junts com si fossim un remat de xais. La setmana va començar amb el registre, un campus tour a ple sol i al vespre un sopar! quin caos, donar menjar a tantes persones va ser un merder, pero ens va servir per fer grup i unir-nos un grup d'espanyols, però son de bilbao, donosti i navarra i jo de barcelona, així que nosaltres no li diem grup d'espanyols, amb 5 de singapur!
la resta de la setmana amb xerrades d'activitats extra escolars, de seguretat a mèxic, de papeleos de la visa, i dijous i divendres eren per acabar de triar les assignatures i muntar l'horari, i tothom tenia una hora assignada. La meva era divendres a les 11 del matí, així que dijous no hi havia d'anar i amb en jordi vam decidir que tornariem a marxar per aprofitar el dia!! Després de l'aventura del dijous, divendres trio les assignatures. Cal dir que degut a la confusió entre les universitat que m'havien matriculat a DF enlloc de Monterrey i no tenia la preselecció feta, encara em va anar prou bé! algunes assignatures ja estaven tancades, una altre akest quadrimetre per raons que ves a saber qui les sap no la volen donar, i mil coses més, tinc 5 assignatures, una menys del màxim que se'n poden agafar, i és que aquí només pots agafar 6 assingatures o menys de 48 unidades, i clar jo en tinc 4 de 8 unidades i una de 12 , per tant ja no puc fer res. Tinc l'assignatura de Taller de proyectos, Taller de construcción, Sostenibilidad ambiental i Arquitectura del paisaje, i per últim , com optativa, cultura de méxico!!
I dic que m'ha anat prou bé perquè tinc un horari força ben muntat, només classes dimarts i dijous de 7 del mati a 5 de la tarda i dimecres de 10 a 1!!, un cap de setmana llarg de divendres a dilluns que sempre que pugui aprofitare per marxar!!

Així començava el divendres, i va acabar amb un coctel de benbinguda a l'estil mexicà. Tots ben vestits (alguns més que d'altres) amb un escenàri ple de globus, taules amb safates de pica pica, cambrer que et portaven el beure (gil amb B alta) i mariachis cantant i grups de dansa ballant!! Després d'això, un grup vam anar a veure un partit de futbol americà dels Borregos (és el grup universitari del TEC) i després d'axiò, sopar i festa!





4 comentaris:

Gri ha dit...

T'has pogut arreglar molt bé l'horari! viatjaràs més que no pas estudiaràs! aprofita tan com puguis!
un petó Laura!! :D

Anònim ha dit...

laura!! quins records... tot això ho vivia jo fa 1 any... com passa el temps, sembla ahir mateix. Recordo els nervis, les preguntes (coneixaré a gent? faré amics? com seran les classes? i els profes?) preocupacions absurdes pq al final tot acaba anant bé :-D

i quin horari!!! nena... faràs uns viatgets impressionants.. jajajajajja, descansa ara q pots!!!

un petó ben gran! jo ara marxo cap a Borredà i no podré seguir el blog per unes setmanes. Bona sort amb el principi de curs!!!!!

anna

Jordi ha dit...

La veritat és que l'explicació que ha fet ha estat prou bé, però també puc assegurar que ha sigut en algun cop algun caos, avui, repassant l'horari hem observat que no era fins les 5 sinó fins les 6... no vindrà d'una hora si el final pot viatjar des de divendres fins dilluns inclosos.

Espero que la història desdemèxic continui tant i tant bé com ha anat fins ara.

Jordi

alina ha dit...

MALAPERSONA!!! ajajajja jo tb vull uns horaris aixi de ben muntats!!!
jo encanvi cada dia de 9 a 3, però el primer trimestre el divendres acabare a les 11!!! aixi que podré arribar dora a casa m ls papes!

Avui al matí he anat a veure l'avi, ma donat molts records per tu, aixi que ja u sas!!! un petonas molt i molt gran de part d'ell i meu tb!!

en fi, molta sort per avui!! segur que anirà molt i molt bé! espero contesta el mes aviat possible!!

xauuuuuuuuuu ALINA