dimarts, 13 d’octubre del 2009

Piràmides, Platja i Papes!!

Aquí teniu unes quantes imatges del què ha estat aquest cap de setmana llarg! arribada divendres a l'aeroport de Cancun! els pares ja m'esperaven allà, i al cotxe, la montse, l'andeu i la maria! el dissabte visita de piràmides, Chitchen-Itza (7 maravella del món modern) i Ek-Balam! IMPRESIONANT, la primera pel què comporta, per això té aquest honor, i la segona perquè és de les poques que encara et deixen pujar fins a dalt de tot i les vistes són increibles! i després la ciutat de Valladolid.
Diumenge amb barca mar endins per aconseguir veure tortugues i dofins en llibertat, i així va ser! va ser fantàstic veure la tortuga i sentir-la respirar cada 5 minuts que pujava a superficie, i els 5 dofins saltant entre les ones del mar! i després fer snorkle en la segona reserva de corall més gran del món (desrpés d'Austràlia)! i per acabar el dia a banyar-nos a un cenote!
Dilluns a fer les compres i despedida altre cop, uns marxen cap a terres catalanes i jo em quedo, però de moment amb les meves companyes de viatge, "las pinches muletas"!! sisi, tinc un esgins al turmell (del partit de basquet de la lliga del Tec)
Així que MOLTES GRÀCIES! vosaltres, la vostra estada i el què portaveu han estat el millor REGAL!

2 comentaris:

els de casa ha dit...

A nosaltres tambe ens va fer molta il.lusió de poder ser amb tú i tots plegats per poguer visitar aquests llocs tant bonics .
Fins aviat una abraçada molt forta.

Anònim ha dit...

NENA!!! Acabo de descobrir aquesta MERAVELLA de blog!!! No cal que et pregunta que tal tot perquè ja veig que fantàstic, aquesta pàgina fa olor a felicitat!!!! Fa no res que vaig veure el teu mail, ja saps que soc un despiste i no el miro gaire. Jo!! fas molta enveja marrana!!! Ara que se on trobar-te, anire visitan-te i enteran-me de lo REBENÍSSIM que t'ho passes! MIL PETONS I CUIDA'T MOLTÍSSIM BOMBO!!!
Clara.