dilluns, 31 d’agost del 2009

Celebracions de Casa Verde

Es fa difícil trobar moments per aturar-te d'aprendre, de moure't, de conéixer, per explicar-vos (una mica resumit) la meva nova vida!!
Així que us passo unes imatges del què han estat aquests darrers 15 dies . Primer la imatge d'una celebració de cants i danses Huichols, un dels grups indígenes d'aquí a Mèxic. Van fer una cerimonia dansant i tancant per agrair a la nostra germana Terra, i amb aigua i plantes ens van ben ruixar, beneïr.


Després sopars de benvinguda, aquestes setmanes estavem plens a la casa, a part dels 7 que hi vivim hi ha amics, germans, familiars i novies dels de la casa. Així que a la casa en si ja erem molts i si hi sumem amics imagineu quins sopar i quines festes. Després del sopar a taula amb el tequila, cap a la piscina!!i després sortim de festa pels antros del barri vell.




El cap de setmana a Matacanes!! si la ciutat de monterrey no fascina al mirar-la, les muntanyes que rodegen tota la ciutat són impresionants!! aixi que vam marxar amb una furgo llogada i carregats amb el menjar, les tendes i la motxilla vam anar a acampar. Uns partits de ruggby, una carn asada per sopar i moltes cerveses a la taula van acabar el dissabte anant a dormir amb un fred impressionant i sota milers d'estrelles. L'endemà enmig de preses de pedres altissimes, salts de 4 a 15 metres pels que t'has de tirar ( el meu límit es va quedar a 5 metres!!) i rapels enmig de cascades vam passar 8 hores seguides dins de l'aigua. El que més sorpren és el paisatge tant fascinant que tenen tant aprop de a ciutat, i l'ho altre que l'aigua estava ben calenta quan surt de la muntanya! (no em puc imaginar aquesta temperatura pels barrancs de Collagats!!)





L'altre divendres una festa d'aniversari, celebrada amb la pinche comida mejicana picante i acompanyada amb la música dels Mariachis (com no podien faltar en una festa d'aquest estil)





3 comentaris:

Jordi ha dit...

Què bé que t'ho montes no? Tots aquí patint per com estaràs i resulta que només fas que festes i festetes!

Espero que el nou bloc no trigui gaire a aparèixer!

Jordi

Unknown ha dit...

Hola guapa soc en Xavier (el germà assenyat jeje)

Ja veig que no t'ho montes pas malament, mes aviat tot el contrari.

M'agrada veuret bé i que ho disfrutes.

De fet amb el temps que portes ja estic esperant si hem de tornar a refer l'auditori, o alguna altre cosa per l'estil. (Ja saps que és un moment), així que si hi ha res no quedis.

Un petó i una abraçada molt forta.

Tot i que em costi fer aportacions al blog, el vaig seguin frequentment, així que ja estic esperant la següent aportació.

(jo aposto per una altre festuqui de les vostres)

Un petonas i una abraçada també de l'Eli

xevidelgado@gmail.com

Anònim ha dit...

i tant! com t'ho montes!!!

jaja, però ara res de festukis i a estudiar! q dius q estàs de parcials no? q vagin bé!!!!!!!!!!

avui m'he matriculat, 20 crèdits... poquet no? però faig una optativa de Urbanisme Ecològic q pinta bé, ja t'explicaré!

segueix disfrutant!!!!
abraçades,
anna